Llicència

Creative Commons License
Aquesta obra de http://trenamic.blogspot.com està subjecta a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons

Tren Amic Headline Animator

diumenge, 7 de juny del 2009

Garita de pas a nivell LACALLE

Fa cosa de dos mesos vaig comprar el meu primer kit de llautó per muntar. Es una garita d'un pas a nivell, de les típiques de RENFE amb el sostre de plaques de zenc. Per fer-la amb faltava decapant per la soldadura i vaig decidir anar a Manresa a comprar el dissabte aprofitant que baixava a Barcelona per, entre altres coses, anar a treure el cap per una trobada de mòduls a Cerdanyola.
Per cert, la trobada era d'escala N i hi havia 6 mòduls, un d'ells era la reproducció de l'estació de Cerdanyola. Era una trobada modesta, però els participants s'ho estaven passant d'allò més bé. Em va agradar l'esperit. Ja arribara la tècnica, amb aquesta postura es fàcil.
Quan anava a la botiga de Manresa em vaig trobar això








De pas vaig aprofitar per a comprar fusta de bassa per acabar el Pont de la Puda amb la tècnica de l'Ignasi de Bagà.
Avui he acabat la feina després de barallar-me amb les cremades als dits i la rebel·lia de la soldadura doncs o estava massa freda i no hi havia forma de fer córrer l'estany o era massa calent i es desenganxava el que havia fet. Be el resultat son unes escletxes que hi passa un gat amb la cua "tiesa", però es poden dissimular i la satisfacció d'haver-ho fet. Ja veurem que passa amb la pintura, això son figues d'un altra paner i per un altra dia.